Paje beach - Reisverslag uit Paje, Tanzania van Wilmar & Annemieke Ceton - WaarBenJij.nu Paje beach - Reisverslag uit Paje, Tanzania van Wilmar & Annemieke Ceton - WaarBenJij.nu

Paje beach

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Wilmar & Annemieke

12 Augustus 2014 | Tanzania, Paje

Vandaag weer een hele relaxte dag. Eerst uitslapen, ontbijten en in de hangmat luieren. Dan komen de dames van de schoonmaak en vertrekken wij naar het strand. Daar aangekomen zien we dat de oceaan zich wel 200 meter teruggetrokken heeft en dat er een heuse zeewierkwekerij tevoorschijn is gekomen. Daar lopen we op ons gemakje langs. We lopen een eind langs de kustlijn totdat we een leuk plekje zien om te gaan zitten. Direct komt er een Afrikaanse dame op ons af of we een henna tattoo willen. Na wat onderhandelen krijgen we er 3. Omdat Ynke er geen wil kopen Milou, Jindy en Annemieke de komende periode met een tattoo op hun lijf! Hierna lekker genieten van de zon. Rond 14 uur lopen we richting de duikschool. Die zit bij een restaurantje waar we gelijk iets eten, de dames frietjes en wij een heerlijke sandwich. Wilmar regelt vervolgens zijn duiken voor donderdag. We blijven hier nog even lekker zitten en zwemmen voordat we via het dorpje terug gaan naar het huis. We eten vanavond pannenkoeken op verzoek van de meiden! Morgen weer op pad, eerst de spicetour en dan naar Stonetown.