Weer thuis! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wilmar & Annemieke Ceton - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wilmar & Annemieke Ceton - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Wilmar & Annemieke

19 Augustus 2014 | Nederland, Rotterdam

Met een boeing 747 vliegen we van Nairobi naar Amsterdam. Rond half 11 's-avonds vertrekken we. De meiden verdiepen zich ondanks het late uur eerst in de films en eten ook nog van de warme maaltijd die rond kwart over 11 uitgedeeld wordt. Rond half 1-1 uur gaat het licht uit en vallen zij ook in slaap. Natuurlijk zijn het hazenslaapjes want zittend met krappe beenruimte slapen is en blijft toch lastig. Om kwart voor 6 in de ochtend landen we veilig en wel in Amsterdam. De route langs de douane en de bagageband gaat snel en om 10 voor 7 zitten we in de trein. Op Rotterdam Centraal staat de taxi al klaar en precies om half 8 zijn we weer thuis. Het is heel raar om weer in het rijke Europa terug te zijn. We realiseren ons eens te meer dat we het hier heel erg goed hebben en dat we ons dat wat vaker moeten realiseren. We gaan proberen dit gevoel vast te houden!