Laatste dag zon, zee en strand.... - Reisverslag uit Paje, Tanzania van Wilmar & Annemieke Ceton - WaarBenJij.nu Laatste dag zon, zee en strand.... - Reisverslag uit Paje, Tanzania van Wilmar & Annemieke Ceton - WaarBenJij.nu

Laatste dag zon, zee en strand....

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Wilmar & Annemieke

17 Augustus 2014 | Tanzania, Paje

Vanmorgen weer lekker uitgeslapen. Het is buiten een beetje bewolkt dus na het opstaan en ontbijten gaan we vast opruimen en inpakken. Dan komt toch de zon nog door en vertrekken we naar het strand. Daar genieten we voor de laatste keer van de zon, de zee en het strand van Zanzibar! We hebben het weerbericht van Nederland gezien en het klinkt totaal niet aanlokkelijk! We, Wilmar en ik, hebben dus ook geen zin om naar huis te gaan. De meiden snappen daar niets van want die willen nu al wel naar huis!, smiddags eten we bij het ons bekende restaurantje, frietjes, tapas en soep. Ynke laat nog een hennatatto zetten want dat is toch wel leuk. Rond half 5 gaat het weer betrekken en harder waaien. We lopen terug naar het huis en duiken nog even in het zwembad. Dan lekker douchen en eten bij het restaurant van de Kitete beach bungalows. Tandoori kip, barracuda met kokos curry saus en de meiden weer burgers. Het smaakt allemaal weer prima. Over het strand lopen we weer terug naar ons huis voor onze laatste nacht op Zanzibar.......